آمار مطالب

کل مطالب : 367
کل نظرات : 4

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 293
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 315
بازدید ماه : 764
بازدید سال : 6349
بازدید کلی : 91703

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غرش آسمان و آدرس dive.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سعید احمدی
تاریخ : چهار شنبه 13 بهمن 1395
نظرات

 معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه ارتش به فرمان «هل من ناصر ینصرنی» امام خمینی (ره) لبیک گفت، ارتش را یکی از عوامل پیروزی انقلاب دانست.
امیر سرتیپ علی جهانشاهی در آئین تودیع و معارفه فرمانده تیپ 277 پیاده شهید منظم تولایی قوچان در سالن اجتماعات این تیپ با اشاره به اینکه انقلاب ایران شگرف‌ترین پدیده قرن به حساب می‌آید، اظهار داشت: پیروزی انقلاب توجه اندیشمندان و سیاستمداران جهان را به خود جلب کرده که با پیروزی خود و شکست رژیم طاغوت به مردم مظلوم جهان نشان دادند که می‌توان علیه ظلم به پاخاست.
وی با بیان این موضوع که با پیروزی انقلاب نظام دو قطبی جهان به چالش کشیده شد و ابهت غرب و شرق شکست، تصریح کرد: این انقلاب پیروزی دین اسلام را احیا کرده و چون برای خدا و در راه حق بود به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امام (ره) مردم را به حق و و مبارزه دعوت کردند و موجب آگاهسازی و ارتقاء بصیرت در میان مردم شدند، افزود: ایمان به خدا، علم و آگاهی، اعتماد به نفس، شجاعت، قاطعیت و عشق به اهل بیت امام خمینی (ره) موجبات این پیروزی را فراهم کرد.
وی در ادامه  گفت: نقش امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس مشهود است و پس از آن نیز سکان انقلاب در دستان مقام معظم رهبری قرار گرفت که ایمان، تقوا، شجاعت، قاطعیت و  علم و آگاهی نسبت به همه علوم اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، نظامی و فناوری داشته و دارند.
وی یادآور شد: ایشان از همه لحاظ بعنوان شخصیتی با صلاحیت در دنیای پرتلاطم و آشوب فعلی به لطف خداوند تبارک و تعالی سکانداری انقلاب را انجام می‌دهند.
معاون هماهنگ کننده نزاجا با یادآوری این موضوع که بسیاری از انقلاب‌ها در طول تاریخ بدلیل نداشتن رهبری قوی به سرانجام نرسید، تأکید کرد: دشمنان نیز اقتدار مقام معظم رهبری و فرماندهی معززکل قوا را معترفند و امروز ترفندهای مختلفی را بری تضعیف ایران از طریق تهدید نرم، سخت، جنگ‌های نیابتی و ترکیبی به کار می‌برند اما روز به روز شاهد اقتدار نظام در منطقه هستیم.
سرتیپ جهانشاهی همچنین روحانیت را یکی دیگر از عوامل پیروزی انقلاب دانست و افزود: علما در کنار رهبر انقلاب نقش‌آفرینی کرده و در رساندن پیام‌های مهم، اعلامیه‌ها و مدیریت انقلاب در زمان تبعید در همه‌جا حضور داشتند و مردم نیز با اعتماد به روحانیت خود را به مقصد و هدف ‌رساندند.
وی با بیان اینکه مردم، عامل دیگر پیروزی انقلاب بودند که بعنوان ولی نعمتان هرجا که نیاز بود در صحنه حاضر شدند، گفت: مردم با ایستادگی در برابر گلوله‌های رژیم طاغوت، انقلاب را به پیروزی رساندند و در طول هشت سال دفاع مقدس هم علیرغم فشارهای اقتصادی در صحنه حاضر شدند و گواه آن هزاران شهید و جانباز دوران دفاع مقدس است.
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب که ارتش از عوامل پیروزی انقلاب به شمار می‌آید چون انسان‌های مؤمن و مردمی بدنه آن را تشیکل داده بودند، بیان کرد: ارتش به فرمان «هل من ناصر ینصرنی» رهبر انقلاب لبیک گفته و به مردم پیوستند و برخلاف تصورات آمریکا و رژیم پهلوی تأثیر بسزایی در انقلاب ایفا کردند.
جهانشاهی با تأکید بر اینکه امام خمینی (ره) به ارتش به عنوان نخستین بازوی توانمند انقلاب اسلامی اعتماد داشتند، تصریح کرد: ارتش در جهت ارتقاء و آمادگی رزمی تلاش می کند تا در برابر تهدیدهای خارجی روز به روز آمادگی بیشتری بعنوان سرباز پادر رکاب ولایت داشته باشد.
 



تعداد بازدید از این مطلب: 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود